"שותף בתכנון אחד האסונות הקשים": הליכוד דחה את עתירת גלעד שרון

    איתי גדסי No Comments on "שותף בתכנון אחד האסונות הקשים": הליכוד דחה את עתירת גלעד שרון

    לאחר שלא אושרה התמודדותו, עתר גלעד שרון נגד יו"ר הליכוד, ראש הממשלה בנימין נתניהו וטען לחוסר עניינות | עתירתו נדחתה על הסף

    גלעד שרון צילום: Gideon Markowicz/Flash90
    14:18
    06.05.24
    אפרת ברזל No Comments on "אבא הלקה את עצמו כל חייו שלא הציל את משפחתו מהשמדה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפריימריז בליכוד. גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, ביקש להתמודד על מקום ברשימת הליכוד לכנסת באמצעות הפריימריז שעתיד להתקיים בקרוב. לשרון הבן חסרים מספר חודשים על מנת לזכות באפשרות להתמודד במסגרת הרשימה ומשכך רק הסכמת יו"ר הליכוד, ראש הממשלה בנימין נתניהו, יכולה לקצר את הצורך במספר החודשים הדרוש כחבר.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו שהסכים לקצר את זמן השהות למועמדים אחרים, דוגמת השר יואב גלנט שערק מ"כולנו" ל"ליכוד", לא הסכים לאשר את הקיצור לגלעד שרון. לטענת שרון, הרקע לאי האישור נובע מסכסוך בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לאביו, אריאל שרון.

    בית הדין של הליכוד דן בעתירתו אך דחה אותה וקבע כי החלטתו של נתניהו עומדת בתנאים ואין מקום להורות לו לשנותה. בית הדין של הליכוד ציין בפסק הדין את היותו של שרון כשותף בתכנון אסון הגירוש מגוש קטיף וכתב: "עברו הפוליטי והציבורי של המועמד והיותו שותף פעיל לתכנון ועיצוב של אחד האסונות הקשים שניחתו על ישראל במאה ה-21 הינם שיקולים לגיטימיים שהיו"ר מוסמך לשקול", נכתב.



    0 תגובות